Hello world!

Nu har jag fixat en ny blogg, som jag faktiskt ska behålla! 😉

Juli är här, och jag har haft ett händelserikt juni: jag var på klassresa i Budapest 4-9 juni, tog ”studenten” 11juni med högsta betyg och 0% frånvaro. Gjorde slut med pojkvännen som jag var ihop med i 3år. Jag har även piercat öron(som jag har velat göra sen man var en 12-13åring, men inte kunde pga. risk för att få en allergisk reaktion. Piercings-utvecklingen har dock gått framåt och därför kunde jag ta hål nu :))  Men inte nog med detta har jag varit på min kusin Freya’s dop och har även lyckats skaffa mig ett mer socialt liv! 🙂 Btw, Liss har äntligen kommit hem från Chile & Kuba!!!!! 😀

Igår var jag ute med Laura, jag hade inte träffat henne sen skolan slutade. Vi satt på uteservering på ett café och drack kaffe samt pratade skit 😉 Det var mycket trevligt ^^ Sedan gick vi till Stadium och provade barnkläder XD Jag hittade 2 tjocktröjor i strl 158-164 som passade mig så jag köpte dom 😀 haha! Dom var faktiskt riktigt fina, en vit Puma och en svart/röd Soc!

Sitter här och njuter av att vara ledig från skolan, men även av att vara singel igen!! Är en styggt underbar känsla kan jag säga 😉 Har mitt kaffe här och lyssnar på Within Temptation och bara njuter.. Det är sommar, sol och jag behöver inte göra ett skit!! Eller jo… jag måste städa mitt rum som jag skulle ha gjort hela veckan men inte gjort klart… Jösses på mig, måste slita mig härifrån snart!
Ikväll ska jag dessutom till Malmö och träffa Mark, vi ska gå ut och hitta någon klubb, det kommer bli kul! 🙂

Here’s some photos… bye bye for now 🙂

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar